طبق تحقیقات علمی و تجربههای عملی، هزینه فروش به مشتریان قدیمی و سابق به طور معمول به طور قابل توجهی کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است. برخی از آمار و نتایج تحقیقات که به این موضوع اشاره دارند عبارتند از:
از اصول مهم در بازاریابی و فروش است که به تکرار تماسها و اهمیت چندباره تبلیغات برای جلب توجه مشتریان اشاره دارد. این قانون بیان میکند که برای اینکه مشتریان به یک برند یا محصول اعتماد کنند و تصمیم به خرید بگیرند، معمولاً باید چندین بار (حدود ۷ بار) با آن برند یا محصول در تعامل باشند. تکرار تماسها یا تبلیغات میتواند باعث افزایش آگاهی و شناخت برند در ذهن مشتریان شود. تصمیمگیری مشتریان معمولاً یک فرآیند پیچیده است. اغلب مشتریان قبل از خرید به تحقیق و بررسی میپردازند. مشتریان تمایل دارند از برندهایی خرید کنند که احساس میکنند آنها را میشناسند و به کیفیت و خدمات آنها اطمینان دارند ...
پنل اس ام اس غزل پیامک هر آنچه با سامانه غزل پیامک قابل تصور است! غزل پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست! یک ابزار قدرتمند است. برای آنکه مشتری را جذب کنید، از او نگهداری کنید، یک رابطه پایدار بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. وقت آن رسیده که نگاهی بزرگتر به پیام کوتاه داشته باشیم. سرشماره اختصاصی + پیامک هدیه + پیامک کد تایید، ثبت سفارش و... بانک شماره منطقهای و اصناف بیش از ۸۰ امکان پیامکی پشتیبانی 24/7 تلفنی و تیکتی، ثبت نام و ارسال پیامک همراه با پشتیبانی دانلود اپلیکشن Android بزودی ...